Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

PRZEDWAKACYJNA WYCIECZKA

Uczniowie klasy 5b w środę 14 czerwca wybrali się na kolejną wycieczkę pociągiem. Tym razem celem podróży był Wrocław. Zwiedzaliśmy stolicę Dolnego Śląska z nieco innej perspektywy – jeździliśmy po mieście meleksami, czyli małymi elektrycznymi pojazdami. Towarzyszył nam przewodnik, dzięki któremu dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat tego pięknego miasta.
Widzieliśmy m.in. Ostrów Tumski i Plac Solny. Mieliśmy też okazję zobaczyć pokaz multimedialnej fontanny usytuowanej w parku Szczytnickim w sąsiedztwie Hali Stulecia. Towarzyszyły nam też wrocławskie krasnale – za każdym razem, gdy jesteśmy we Wrocławiu, odkrywamy nowe.
Po dwugodzinnej podróży przeszliśmy do galerii handlowej Arkady Wrocławskie, gdzie udaliśmy się do kina na seans „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski”. Po kinie zjedliśmy obiad, mieliśmy też czas na spacer po sklepach i zakupy.
Bardzo spodobały nam się podróże pociągami, głównie dzięki wygodzie i widokom za oknem. Może uda się gdzieś wyruszyć pociągiem w nadchodzące wakacje.